2012/10/13

Açılınnnn Acemi Terzi Geliyor :)

Uzun bir aradan sonra merhabalar efendim,

Yıllardır içimde yaşayan "dikiş öğrenme" hayalim Ekim ayı itibarıyla hayata geçti çok şükür. Artık haftanın 3 günü kursum var. Sevgili canım biricik annemin teşvik ve hediyesiyle bir dikiş makinem de oldu, geriye bir tek dikmeyi öğrenmek kaldı bakalım :)

Geçtiğimiz hafta sonu sevgili eşimle birlikte kurs alışverişine çıktık, hocamızın verdiği listeyi aldık. Malzemeleri görünce ben iyice bir moda girdim hadi hayırlısı :)

Bu geçen hafta beğenerek aldığımız şirin dikiş kutum,

 lakin ebatları biraz fazlaca büyük olduğundan çantada kendisinden başka kimseye yer ayırmıyor-du.

Biz de bugün bu minik şirin kalp kutuyu aldık (çekim flashsız olduğundan biraz buğulandı)



Artık beyazı evde kullanacağım, kalplisi benimle kursa gelip gidecek inşallah, görev dağılımını bu şekilde yaptık.

Geçen hafta dikiş tekniklerini gördük, bu yarım metreye 40 cm örnek bezimiz, üzerindekilerde acemi terzinin iğnesinden :)





diğer işlerimizle, ilerleyen günlerde görüşmek ümidiyle şimdilik bu kadar efendim :)






0 Yorum:

Yorum Gönder

Siz ne düşünüyorsunuz?