2013/11/22

Güler Erkan Kalıpları


Merhabalar

    Kalıp için Burda dergileri alırken bir değişiklik olsun dedim ve dün Güler Erkan'ın kalıplarından aldım. Bursada yaşayanlar için söyleyeyim, Sönmez İşhanının alt katlarında imaj yayınevinin yanındaki kitapçıda buldum. Belki başka yerlerde de vardır.

    Bir göz atacak olursak, kapağı böyle. 34ten 54 bedene kadar var diye bunu tercih ettim.




   































Arka kapağı da içindeki modelleri çizim olarak gösteriyor. Bilhassa yakaları çok sevdim işime yarayacağını düşünüyorum inşallah :) Fiyatı da çıkmış gördüğünüz üzere 8 lira :)



   İçindeki kalıplardan birkaç tanesi... Tüm çizgilerin aynı renk olması sorun oluşturacak mı kullanırken göreceğiz bakalım. 



Böylece çok merak ettiğim Güler Erkan kalıplarını da görmüş oldum. Belki benim gibi merak edenler vardır diye paylaştım. Güzel güzel dikişlerde buluşalım inşallah efendim ;)







10 Yorum:

Fatma Basaran dedi ki...

Güler erkan kalıplarını kullanmıştık kursta arkadaslarla.normalde bedenleri büyüktür. Çok prova gerektirir.yani 36 beden 40 beden gibi olur.arkadaşlar biraz zorlanmıştı.öyle hatırlıyorum. Ama şimdi çizimleri değiştirdilermi bilmiyorum.

MariaM dedi ki...

Merhaba Fatma Hanım,
Kullananlardan yorum olması güzel. Uyarınız için teşekkürler:) Şimdiki çizimler hakkında bir deneme yaptıktan sonra yazarım inşallah.

Esma Ünlü dedi ki...

bende eskiden dikmiştim çoook büyüktü kalıpları,merak ediyorum siz nasıl bi sonuç alıcaksınız,kolay gelsin sevgiler..

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

zuhal dedi ki...

Merhabalar kaliplari denediniz mi ? Yorum yapanlar buyuk oldugunu soylemisler bende almak istiyorum gercekten buyuk mu

Unknown dedi ki...

kumas kati nasil anlicazz

Unknown dedi ki...

nasil kalip cikariyoruz bidede kumas katini.nasil anlicamm acaba

Adsız dedi ki...

Güler Erkan'ın kalıplarının birçoğunu kullandım ve çok da memnunum.36 neden giyiniyorum,her gören modelleri beğeniyor .Tavsiye ederim👌

Adsız dedi ki...

Bende güler erkanın kalıplarını kullanmayı denedim olmuyor. Burda dergisi kullanıyorum harika

Adsız dedi ki...

Ben 40 beden denedim. Kruvaze bir namaz elbisesi diktim. Cooook buyuk geldi. Sanirim 36 calismaliydim :(

Yorum Gönder

Siz ne düşünüyorsunuz?