2012/12/11

Pileli Etek ve Yeni Kitaplar


Merhaba Blog Dostları...

Sınavlara geri sayım devam ederken, dikiş kursu da devam ediyor. Son zamanlarda pileli etekle uğraşıyorum. İki tane de pilikaşesi var. Pili yapmayı öğreneyim diye giriştim bu işe ama biraz canımdan bezdirici oldu, bilhassa teğel olayı. Neyse öğrenmek lazım bi şekilde... 


Pililer fotodaki gibi kumaş katlanarak oluşturuluyor. Henüz bitmediği için teğelleri üzerinde.

Etekte genelde koyu renkleri tercih ediyorum. Bu renk de öyle oldu...



Kitaplığımıza yeni eklenen kitaplara gelince, bir süredir netten yorumlarla izlemeye aldığım 2 kitaptan biri Mecmuatu'l Ahzab yani Büyük Dua Kitabı- Ahmet Ziyaeddin Gümüşhanevi Hz.lerinin. Diğeri de Mutluluk Kitabı Nil  Gün hanımefendinin. 


Mecmuatu'l Ahzab renkli bir kitap. 560 sayfa.


Mutluluk Kitabından çok sevdiğim bir bölüm...

İkisini de okuma aşamasındayım ve gayet sevdim :)

Tekrar görüşünceye dek mutluca kalınız...



1 Yorum:

Adsız dedi ki...

Ne güzel bir uğraşınız var!
Annem biz küçükken kardeşlerim ve bana bir örnek kıyafetler dikerdi. Ben heves ettiğim
için güya yardımım olsun diye teğelleri bana
söktürürdü:-)
Keşke azıcık gayret edip öğrenseydim.
Artık annem bile hazır giyimden yana:-)

Yorum Gönder

Siz ne düşünüyorsunuz?