2012/05/21

Haftasonu Gezisi ve Yaklaşan Aöf Sınavı

Güzel bir haftasonunun akabinde merhaba yeniden:)

Cuma günü İzmite canım memleketime gittik ve haftasonunu orada annemlerle geçirdik. Hava gezme havası değildi ama biz Sekaparka bile gittik :)) Bir ara yağmur bastırdığında parktaki mescide sığındık, sonra yağmur dinince parkta yürüdük baya. Bu arada bazı anılarda depreşti tabi :) Maalesef fotoğraf yok, makineyi evde unuttuğumuzdan dolayı. Bu arada TRTnin yeni dizisi Osmanlı Kıyam çekimlerinin yapıldığı seti de gördük, çekimdelerdi :)

Tabii bu arada anneciğimin güzel yemekleri, kardeşlerimin pastalarıyla benim diyet de bozuldu gitti. :)

Enerji depolayarak döndüm ammaaa şimdi sıkı bir ders çalışma süreci beni beklemekte... Zira bir sitedeki tickerımla kendime sürekli zamanını hatırlattığım aöf final sınavıma 13 güncük kalmışşş. Özetlerinden çalışacağım dersler var, hafta içinde özet derleyeceğim ilk olarak sanırım. Bunun için tüm Açıköğretim İlahiyat öğrencilerine önerebileceğim bir site var. Bende üyesiyim ve çok da yararlanıyorum. Emeği geçen abla ve kardeşlerimizden Allah razı olsun cidden. Sözünü ettiğim site: Medine Web :) İlahiyat 1. ve 2. sınıf ve İLİTAM için arkadaşlarımızın derlediği özetler, deneme sınavları vs var. Üyeliksiz de yararlanılıyor ama üye olup teşekkür etmek emeğe de saygı olur. Tüm arkadaşlara şimdiden sınavlarında başarılar dilerim :)



0 Yorum:

Yorum Gönder

Siz ne düşünüyorsunuz?