2014/05/06

Yeni Şablonum ve Banka Hesabı Kapatma



Merhaba sevgili blog dostları,

Bi süredir yazamasam da neredeyse hergün blog panelime bakıyordum. Nihayet yeni bir post giriyorum :)

Öncelikle bi süredir bloğumun temasının koyu renginden sıkılmıştım, gönlüme göre hazır şablon aradım bi tane buldumsa da download linkinin ölü olması hasebiyle indiremedim maalesef o güzelim şablondan vazgeçmek zorunda kaldım. Sonra şuanki temayla karşılaştım ve bu da diğeri kadar olmasa da hoşuma gitti, açık rengiyle içimi açtı bloğun havası değişti bana göre :)

Bugün bahsetmek istediğim ikinci husus, banka hesabı kapatmayla ilgili. Malum geçenlerde yeni bir düzenlemeyle kullanılmayan banka hesaplarından hesap işletim ücreti alınacağı haberi yayıldı bunun üzerine bir çok insan bankalara koşup hesap kontrolü yaptı.

Benimde yaklaşık 3 sene öncesine ait öğrenci bursum için açtığım bir hesap vardı İstanbulda. Ve aylardır kullanmıyordum en son hesabımda kalan az buçuk paranında hesap işletim ücreti olarak banka tarafından çekilip durduğunu (tırtıklandığını) görünce az çok demeden tüm paramı çekmiştim ve hesap aylardır boş bi halde duruyordu. Yukarıda bahsettiğim haber üzerine biraz nette araştırma yaptım, hesabımın olduğu Türkiye Finans ile ilgili pek iç açıcı şeylere rastlamadım. Hesap kapatma ücreti aldıklarından, bankaların başka şubelerinde açılmış hesaplarla uğraşmak istemediklerinden vs yorumlar şikayetler okudum. Velhasıl son derece gardını almış bir halde gittim Türkiye Finans Bursa Ulucamii şubesine.

Ama beklediğim gibi daha doğrusu nette okuduğum gibi bir durumla karşılaşmadım. Sıramı aldım bekledim numaram gelince görevli beyefendiye hesabımı kapatmak istediğimi söyledim, başka şubede olduğunu teyit ettim, hesabımın olduğu şubeye gönderilmek üzere bir çıktı aldı geldi imzalattı bu kadar. Oh ne rahatmış! Yalnız bu işlerin acemisi olduğumdan mütevellit sorduğum "peki hesabımın kapatıldığına dair bilgilendirilecek miyim" soruma "hesap açtığınız şubeye bunu gönderiyorum ya, bu kadar iyilik yeterli değil mi" tarzı bir cevap vermeyeydi iyiydi :)) işimi kolayca halletmenin mutluluğuyla onu da hoşgörelim hadi :P

Bu arada ben kendi hesabımla uğraşırken eşimde yan tarafta ing banktaki asker hesabına bakmaya gitti, o otomatik kapanmış. Askerdeki hesapları merak edenler olursa söylemiş olalım ve şimdilik bu kadar olsun diyelim.. Başka bir postta görüşebilmek ümidiyle...

2 Yorum:

günlük yaşamım dedi ki...

aaa çok beğendim bu temayı güle güle kullan bayıldım ama ya :))

MariaM dedi ki...

çok teşekkür ederim:))

Yorum Gönder

Siz ne düşünüyorsunuz?