2013/01/15

5,5 Ay Sonrası...


Merhaba Sevgili Bloğum,
Bugünler ders çalışmaktan bunaldığım, kendimi ikidebir şu 5,5 ayın geçip gitmiş olduğunu düşünürken yakaladığım günler. 
Niçin 5,5 ay dersen, önümde beni bekleyen 5 sınavında bitmiş olduğu zaman 5,5 ay sonrası -inşallah-.
Tüm bu 5'ler tevafuken bir araya geldiler bu arada :)) Bende şaşırdım şuanda, zira çok doğaçlama açılan ve yazılan bir topic bu...



Derslerimi seviyorum aslında, özellikle bu dönemki derslerim daha bi sıcak sanki. Birşeyler öğrendiğimi hissetmek, farketmek, bilgi dolu sayfalarla iştigal etmek çok güzel duygular...

Ama bazen an geliyor ki, yok yapamayacağım, yetiştiremeyeceğim, her ay bir sınav olması bana ağır gelecek duygularına kapılıyorum. Evet şaka değil  her ay sınavım var, 5,5 ay süresince...

Eşim de bunaldığım zamanlarda, "niçin bugüne bakıyorsun, geleceği düşün" diye motive ediyor beni. İnşallah hayırlı, güzel bir geleceğin temelleri bu sınavlar... 5,5 ay ne ki, seneler su gibi geçiyor derken, dişimi sıkmam, çalışmayı bırakmamam gerektiği telkin ediyorum yine kendime... Dayanmalıyım, herşey güzel olacak inşallah...

Mutlu kal sevgili bloğum...

0 Yorum:

Yorum Gönder

Siz ne düşünüyorsunuz?